اخبار مدرسه حلی 6

این سایت توسط (ABC) درست شده و هدف آن پیگیری اخبار مدرسه است.

اخبار مدرسه حلی 6

این سایت توسط (ABC) درست شده و هدف آن پیگیری اخبار مدرسه است.

این وبلاگ برای بازدید معلمان و دانش آموزان درست شده است.نویسنده این وبلاگ(ABC) می‌باشد.البته خب جای پای باطنی تو شیطان های حلی 6 گذاشتیم.

بایگانی
آخرین مطالب

هرچی می خواهی فکر کن

شنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۳، ۰۱:۴۷ ب.ظ

من سید بهزاد نبوی هستم. دروغی هم در کار نیست.در این مدت از بس دروغ گفتم پشیمانم.

از سینا علی اکبری و از تمامی معلم ها عذر می خواهم.گرچه در این مدت تقریبا یک ماهه همه در انتظار هویت من بودند و شایدهم بعضی ها هویت جعلی من را فیول کرده بودند عذر می خواهم.

البته باید بگم بعضی از این مطالب توسط دیگران به چاپ رسیده و یک مشکل داخلی بوده است.

برای اینکه هویتم دیگر جعلی نباشد به آدرس زیر مراجعه کنید :

behzad-nabavi.blog.ir

با پوزش سید بهزاد نبوی



  • abc abc

نظرات  (۱)

ما هم بسی خر مانند تو هستیم و باور کردیم که تو بهزادی!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی